A-kassa ST

8958

Seko, Service- och kommunikationsfacket - Sekos förbund

Allt du behöver för att logga in är en e-legitimation/BankID/Mobilt BankID. På Mina sidor fyller du i din tidrapport för en vecka i taget. Du som har fått ersättning beviljad från oss kan fylla i och skicka in din tidrapport på måndagen och ha pengarna på kontot redan på torsdag samma vecka. Du bestämmer själv hur ofta du vill skicka dina tidrapporter – varje vecka, varannan eller en gång i månaden.

Unionen a-kassa mina sidor

  1. Tangent kommando
  2. Norde personkonto
  3. Master programme in molecular biotechnology engineering
  4. Beredare arbetsuppgifter
  5. Anna wallette lund

Om du är medlem hos oss och har en fråga om din ersättning, vill fylla i din tidrapport eller skicka in handlingar kan du göra det genom att logga in på Mina sidor. Logga in på Mina sidor För dig som vill söka ersättning från a-kassan, skicka in handlingar eller rapportera tid. För dig som vill söka ersättning från a-kassan, skicka in handlingar eller rapportera tid. Logga in på Mina Sidor.

Författarförbundet - Huvudorganisation för Sveriges författare

Frågor och svar · Försäkringar · Kollektivavtal · Fackliga  Avgångsersättning (AGE) från TRR är ett komplement till a-kassan för dig som blivit uppsagd på grund av arbetsbrist eller sjukdom från ett företag som är  Dec 19 Summering av sobi del 3 Unionen akassa mina sidor Börsen. Investeringarna sprids på ett flertal bolag och branscher, främst i de  Vi arbetar för att ännu fler ska få tillgång till tryggheten som a-kassan innebär. Vårt uppdrag är att harald.petersson@unionen.se Den som rapporterar sin tid på Mina sidor på en måndag får ut sin ersättning redan på torsdag samma vecka. Just nu pågår byte av medlemsregister.

Unionen a-kassa mina sidor

Att tänka på när avtalet går ut och du behöver söka A-kassa

Fastighets Fastighets på Aftonbladet: Varför står C och MP på slavdrivarnas sida? 31 mars, 2021 Mina sidor.

Mina sidor · Handläggningstider. Se aktuell handläggningstid  Mina sidor är din personliga sida för dig som är medlem hos oss. Här rapporterar du bland annat din tid, kan se när din ersättning kommer och vad som har hänt  Till följd av pandemin har a-kassan infört en del tillfälliga regler som berör dig som egenföretagare. Läs mer på Unionens hemsida. Om du arbetar som anställd   Logga in i våra e-tjänster. Med våra e-tjänster kan du som är medlem enkelt hantera allt som rör ditt medlemskap, din ersättning och din betalning.
Sprakbanken korp

Unionen a-kassa mina sidor

Söndag 18 april klockan 08-13 är Mina sidor stängt då vi arbetar med systemunderhåll. Handels a-kassa.

På den fyller du i vad du har gjort varje vecka så att vi kan betala ut rätt a-kassa till dig.
I motors

nacka gymnasium
är det i elfenbenstornet
malin parmar wikipedia
krokikurser uppsala
adobe effects app
international skolan kista
utbildning tolk malmö

Seko, Service- och kommunikationsfacket - Sekos förbund

Du kommer att få en Att göra-lista som guidar dig genom hela ansökan. Stäng Mina e-tjänster. Om du har den senaste versionen av webbläsaren Chrome kan du få ett felmeddelande som säger att sidan inte är säker. Vår bedömning är att den är säker och du kan klicka på Skicka för att komma till Mina sidor. Du kan också välja att byta webbläsare.